szerda, október 31, 2007

Boró-altatási zavarok

Cumival, vagy anélkül? Ölben, vagy kiságyban? Tracy susog-ütöget módszerével, vagy a hazai rugó-rugó-hátsimi újítással?
Egy ideig azt hittem, jó vagyok altatásból. Aztán jött pár hét, amikor az altatás lett a mumusom. Ezután egy rövid ideig megint minden összejött, és visszatért a hitem. De most megint elköszönőben van.
Eddig a vállamon átlag 5-10 perc alatt rugó-rugó módszerrel, vagy sétafikálással meg tudtam nyugtatni Borót. Elbóbiskolt, megvártam a hüppögős mélylégzést, utána egy percig nem mozdultam, és ezután 85%-os eséllyel a kiságyba tevés után is továbbaludt a kisasszony.
Az ötletszerű nevelés rossz.
Tudom én.
Nem is akkor van a baj, ha bejön egy módszer, hanem ha nem jön be.
Ha egyik sem jön be.
Ha a hallhatóan/láthatóan/tapinthatóan álmos bébim nem tud elaludni, sőt, néha már úgy érzem, hogy erről én tehetek.

Ha más altatja Borót:
"Hogy lehet ilyen béna? Nem úgy kéne csinálni, hanem így! Jajj, szegény kislányom, nem csoda, ha nem alszik el!"

Ha én altatom:
"Próbáljuk meg így.. nocsak, ordít.. Hmmm.. akkor ezt? Erre mit szól? Hmm, erre is sír. Ennek be kell válnia, de miért lesz ideges tőle?? Nem fáj neki, ha ütögetem? Ha az én fülembe susognának, én elküldeném őket a búsba, csak hagyjanak már aludni. Nem alszik.. Nem alszik a kis dög. Ki akar borítani. Lassan sikerül neki.. Aludj mááááár!!!!!"

Nincsenek megjegyzések: