csütörtök, augusztus 23, 2007

Katasztrófanap

A kétgyermekes anyuka élete különben sem nagyon-nagyon könnyű, főleg nem az első hetekben, pláne nem ha napközben nincsen segítsége, de ma különösen peches napom volt.
Balázs délutáni alvása után kb a folyosón ébredt fel, miután ott állva bepisilt. Tény, hogy takarítani akartam, és a folyosó is a terveim között szerepelt, de nem high priority megjelöléssel. Levetköztettem, lezuhanyoztam, felöltöztettem, visszakísértem az ágyba, felraktam egy adag mosást a pisis holmikkal, és már ébredt is Boróka szopizni. Huhh, arra sem volt időm, hogy egy kicsit kifújjam magam.
Ha ez a nap nem lett volna még eléggé stresszes, Balázs tett róla, hogy az legyen. Actimelt ivott, és be akart jönni a játszóba, de enni-innivalóval nem szabad. Beleállította hát a kis üvegcsét a papucsomba. Fel is dőlt azonnal. Hurrá. mehettem papucsot mosni. Még egy-két nap, és minden ragyogni fog a házban a tisztaságtól, ha Balázs folytatja ezt a viselkedését..

Nincsenek megjegyzések: