kedd, augusztus 07, 2007

A kórházban júli 24-28. és utána

Balázs minden nap bejött hozzám és Borókához a kórházba. Mindig nagyon izgatottan várta, hogy indulhasson meglátogatni minket, volt, hogy csokit is hozott nekem, nagyon édes volt mindig velem is, meg Boróval is. Borót símogatta, puszilgatta, megitatta cukros vízzel, toligatta a bölcsőkosarát. Rajtam meg csüngött, lógott, bújt hozzám, játszott velem, nagyon igényelte, hogy vele beszélgessek. Sajnos továbbra is rozoga voltam, a kh-ban töltött napok alatt ez jottányit nem javult.

A kórházi higiéniás feltételek alulról súrolták a nullát. Volt ugyan takcsinéni, aki mindennap végigkotorta az egész emeletet, de a kilincseket, villanykapcsolókat soha nem mosta végig, a padok és székek is úgy porosodtak, ahogy kedvük tartotta (a Schöpf-Méreiben még a képkereteket is naponta lemosták..). Ja a WC-tisztítás pl úgy zajlott, hogy takcsinéni kesztűben ronggyal wc-fedelet, -ülőkét lemos, ugyanazzal a ronggyal wc-t belülről kimos, wc-t lehúz közben, rongyot kicsavar, majd ülőkét mégegyszer végigtöröl...

Volt valami olyan szabály az emeleten (bár kiírva sehol sem volt, ami meg ki volt írva a kutya sem tartotta be), hogy gyerekek nem mehetnek be a kórtermekbe (szobákba), merthogy ők a potenciális baci és vírushordozók. De próbálj meg kitiltani egy 3 éven alulit az Anya szobájából, ahol ott a kishuga is.. Sajnos ezt a szabályt a szobatársam igen komolyan vette, mindig szólt is, amikor behívtam Balázst, hogy igyon egy kis gyümilevet, vagy a szobában mossuk meg a kezét, ne a gááááááz tisztaságú női mosdóban. Persze a hazaindulásának napján ő simán behozta a szobába a kisfiát, de én nem szóltam neki, nem vagyok szarrágó.

Boró nyelve nagyobb a kelleténél, és le is van nőve, a nyelvféke is rövidebb, mint kellene, de a kh-ban senki nem akarta felvágni, pedig már szopis problémák is jelentkeztek. Azt mondták, majd a gyerekorvos felvágja. Gyerekorvos megvizsgálta Borót már itthon, no nem, ilyet ő nem csinál, de ad beutalót a Bethesda fül-orr-gégészetére, ott megcsinálják. Ott megnézte Borót egy 70-es prof, és mindent rendben talált. Nem vágott. Boró továbbra sem tudott kielégítően szopni, cicit is rojtosra rágta, a La Leche Liga szopis tanácsadójánál kötöttünk ki, aki azonnal látta, hogy a probléma gyökere Boró lenőtt nyelve. Egyeztetett időpontot egy helybéli másik gyerekorvossal, aki már másnap felvágta Boró nyelvfékét. Aznap este Boró egyszuszra szopizott 80g-ot 10 perc alatt, ugyanennyit ezelőtt csak hosszú szenvedések árán 40 perc alatt sikerült magához vennie.

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

hékás ..............hát mi történt??
pzs28

Névtelen írta...

Sziasztok! :) Millió gratula Borókához!! És a fantasztikusan gyors szüléshez! :) Isten hozott Boróka!

Névtelen írta...

Ajtócska:) Szegény rozogám:))
Nem vicces én is eléggé le voltam lakva szülés után,alig volt jártányi erőm hetekig,és a lábaim is alig akartak vinni:( Szegény nem irigyellek..a szülésedről meg annyit húúúúúúúúhaaaaaaa
Én 20 órán keresztül csak feküdtem,és az utlsó 1 cm-nélmondta az igen kedves szülésznő:Kismama akkor most felkellene állni..jajjjjj de fájjjt
Apa ott sírt nem tudom milyen arcot vághattam...ja és az én repertoárom is kimerült a jjajban búúú -ban és hiiii-ben:)))
Remélem hamarosan kevésbé leszel rozoga:) Nagy pussz Borónak és Neked:)

Reni írta...

Nagyon édesek Balázs szövegei...
Jó hogy végre valaki felismerte Boró problémáját!Ha ilyen jól szopizott utána akkor nem is fájt neki ez a vágás?

Névtelen írta...

Ajtócska már annyira olvasnék, Borókáról:)Mindennap járok itt és úgy bízom mindig,hogy van új írás:)
És persze Balázs szojítkesztyűére is:)

Ajtócska írta...

Julibella köszönöm! Ezt a szülést bárkinek kölcsönadnám, bárcsak az első szülésem is ilyen gyors lett volna, és vágás nélküli!

Ajtócska írta...

Nati!
Köszönöm az együttérzésed! Rozogaság elmúlt, már arra sem emléxem, milyen érzés volt, (III.18).:)

Ajtócska írta...

Renáta tegnap (III.17) írtam Boróról is már! :)