hétfő, március 06, 2006

Gémkapcsot nyelt!! :(

:( Balázs ma reggel negyed tízkor pillanatok alatt lenyelt egy műanyagborítású kis méretű, sötétkék színű gémkapcsot. Ő maga is meglepődött, nem így tervezhette ő sem.. Házidoki (Papa) szerint két nap múlva kijön, ellenőrizzük csak a székletet. Hümm-hümm, én ilyen idősen rajzszöget nyeltem.. Mégis csak rám üt ez a gyerek?

:( Balázs ma este megint hisztizett. Épp a billentyűzetemet nyomogatta az ölemben ülve, amikor apa szólt, hogy kész a vize. Ilyenkor kitörő lelkesedéssel szokott a kádhoz futni. Játékokat dobál a vízbe, és alig bírja kivárni, hogy levetkőztessük, és végre beletegyük a fürdővízbe. Most azonban kissé máshogy alakult a forgatókönyv.
Balázs sírt, és rángatott magára vissza minden ruhadarabot. Megkönnyebbültem, mire végre megszabadultunk az utolsótól is, megváltást remélve attól a pillanattól, amikor Balázst belerakom a melegvízbe, és ő megnyugodva elkezd játszani. Hát csak állt a vízben, és egyre sírt, többször megpróbált kikapaszkodni a kádból.
Kivettem hát a kilépőre, de Balázs hisztérikusan tovább sírt. Betakartuk törülközővel, öleltük, beszéltünk hozzá, ringattuk, két cumit is kínáltunk, mindhiába. Gondoltam, ha már meztelenül sír, és úgysem fürdik, ezt akár a szobájában is megteheti, hát bevittem. Se szuszipelus, se cumi, se (közben megmelegített) tejecske nem kellett neki. Letettem a szófára, ott kuporodott le, sírva, addigra Apa ráküzdött egy fürdőköpenyt. Megkaparintotta a szemüvegem, visszaszereztem, erre megint újrakezdte a hisztit. Símogattuk, beszéltünk hozzá, énekeltem neki. Kb. 20 percet sírt hisztizve egyfolytában. Ezután kezdett megnyugodni, elfogadta a cumit, kapott megint szuszipelust is, és talpcsikizőset játszottak Apával. Rábukott a tejcsire is. Apával sírósat játszottak, miszerint Balázs nyöszörög, erre Apa hatalmas puszikkal nevetésre bírja őt. Aztán apa sírt egy picit, és megkapta Balázstól élete első cuppanós pusziját, amiért nem kellett könyörögnie egy szót sem!! Még egyszer próbálkoztunk az akkor már bűbáj-mosolygós fiunkat megfürdetni, engedtünk neki fincsi új melegvizet (a régi kihűlt), de nagyon nem akart fürdeni. Felöltöztettük, leraktuk, elaludt. Nem tudom, más hogy kezeli a hisztit, kérek szépen kommenteket ezzel kapcsolatban!

Nincsenek megjegyzések: