hétfő, május 31, 2010

Bárányhimlő

Bárányhimlősek a gyerekek!
Balázst csütörtökön küldték haza az oviból, Boró vasárnapra pöttyösödött be.
Balázs ment volna Nagyival Vátra a hétvégén, de mivel pöttyös lett, Boró ment helyette. De így is kijött rajta is.
Mindketten be voltak oltva bárányhimlő ellen, úgyhogy most alig van rajtuk pötty, jó az étvágyuk, a kedvük is, nincs lázuk, nincsen semmi betegségtünetük a kósza pöttyökön kívül, jól jártunk. Viszont nekem ez akkor is büntetés, mert két hétig sehová sem tehetjük be a lábacskáinkat, be vagyok zárva a gyerkőcökkel, mert hiába nem szenvednek, azért fertőzni tudnak. By the way: Anyu nem tudta megmondani, én voltam-e bárányhimlős..

1 megjegyzés:

Unknown írta...

2014 augusztusában kanyarós lettem, úgyhogy ezek szerint csak voltam bárányhimlős is...