kedd, július 17, 2007

Hahha!

Persze mire megérkeztünk Békásra, már csöppet sem volt álmos. Elvittem aludni, de nagyon kinyílt a kis csipája. Körbenézett, és mivel én csendben feküdtem mellette, gondoskodott önmaga szórakoztatásáról: Hangosan felkacagott kissé költői stílusban: Hahha!! és mindig hozzátett valami számára irtó vicceset, amit a szobában látott. Remekül szórakozott, sorba vett mindent, amikor a végére ért a felsorolható tárgyak listájának, kezdte az egészet elölről. Az első pár "hahha"-nál még nagy szemeket meresztettem, de utána látva, hogy ő mennyire jól szórakozik, és gurul a nevetéstől, én sem bírtam elfojtani a nevetésem.
Tumi hahha! (cumi)
Szuszi hahha!
TV
hahha!
Monitoj
hahha!
Bébiőj hahha!
Függöny
hahha!
Jámpa
hahha!
Pjafon
hahha! (plafon)
Bajáz hahha!
Ana
hahha! (Anya)
TV
hahha!
Monitoj
hahha!
Jádió
hahha!
Vijágítós jádió
hahha!
Abjak
hahha!
...
és a többi és a többi ..
.

Nincsenek megjegyzések: