csütörtök, szeptember 21, 2006

HÉV

No, ez kalandos nap volt. Gondoltam (naívan) ma elintézem az állandó lakcímváltoztatásomat, és ecélból előbb le akartam csapni Balázst Nagyinál, hogy mobilabb legyek, gondolva, hogy akár órákat is kell sorbaállnom. Összekészítettem minden fontosat, beriasztottam, és nem találtam a bejárati ajtó kulcsát. Áh, mindegy, legyintettem az utolsó pár pittyegés alatt, és meglógtam a pótkulccsal. Igen ám, de a kocsikulcsomat sem leltem sehol. Rövid, ámde eszelős kulcskeresés után (hátizsák, zsebeim, táskám) felhívtam Apát, aki segített kideríteni, hogy az illető szökésben lévő kulcsokat ő zárta be valószínűleg a kertben álló kocsinkba.
Sebaj, legyintettem megint, és elindultunk Balázzsal Nagyihoz gyalog. Pomázon a hegytetőről HÉVvel Csillaghegy tőlünk legtávolabb eső csücskébe. No ez kissé elhamarkodott döntés volt.

A mi utcánkon még sétáltunk, én vittem a kismotort, a retikülömet és a szükséges holmikkal teletömött hátizsákot. A meredek utcán nem mert felülni Balázs a motorra, pedig hát sokkal gyorsabban leértünk volna. Mire elértük a patikát a hegy lábánál, már háromnegyed órája sétáltunk. Beugrottunk a CBA-ba vízért meg Balázsnakl egy kis csokiért. Vettünk jegyet, és vagy 15 percig vártuk a HÉV-et. A HÉV-ről felhívtuk Nagyit, hogy sétáljon elénk, mert nagyon elfáradtunk. Csillaghegyen leszálltunk, és húztam a kismotorozó fiamat a járdán magam után. Ez elindulásunki után majdnem két órával volt. Nem gondoltam, hogy egy kisgyerekkel ennyire rá kell számolni az utazásra. Eddig sose értettem reggel a rohanó apukákat és anyukákat, akik úgy húzzák maguk után a gyerkőcöt, hogy annak szinte a lába sem éri a földet. Hmm... Gondolom nem volt felesleges két órájuk egy háromnegyed órás útra..
Végre megláttuk Nagyit, aki eltolta a biciklijét is, és mellette jött Noi a kisbabáját tolva. Balázs beleült a bicókosárba, és szemezett a picilánnyal, én meg cipeltem tovább a táskát, a kismotort, és tartottam Balázst, hogy ki ne essen valahogy.
Nem haltunk bele, de máskor azért nem indulunk el gyalog, ha lehet..

De erről majd holnap :$ , izé, ma később, vagyishogy egyszer csak még írok, de most megyek aludni.

Nincsenek megjegyzések: