kedd, november 07, 2006

Old Spice reklám

Ma reggel tejbegrízt főztem Balázsnak. Nem egy nagy munka, pár perc alatt megvan, mégis meglepett Balázs, amikor visszamentem érte a hálószobába. Még pizsiben hancúrozott az ágyon amikor otthagytam, gondoltam ellesz még néhány percig. Hát elvolt. Megtalálta Apa Old Spice zselés stiftjét, és kemény munkával kikapargatta belőle az illatos zselét. Az ágyon szerteszét körömnyi kék zselék hevertek, és a szobát ellepte az OS illat. Belépve pillanatnyi néma megdöbbenésemet kihasználva Balázs közölte velem mélyen az üres stiftbe nézve, hogy: Pijos ajja! és tényleg, a kék zselé alól már látszott a piros műanyag. Még sokkos kérdésemre, hogy kiszedted apa dezodorjából a zselét?? Balázs azonnal megszeppenve válaszolta: Visszajakom!, és már kezdte is összeszedni, és visszarakni a tokba a legközelebb álló zselé-morzsákat.
Tejbegrízevés után (lásd majd későbbi postot) felporszívóztam az ágyról, paplanról, földről a már-már bűzösen illatos zselédarabokat, ágyneműt húztam, szellőztettem, de még napokkal később is rémálmaim voltak holmi OS reklám forgatásáról.
Azóta a porszívót légfrissítőként használjuk, amíg meg nem telik a porzsák. Ha valahol büdi van, beindítjuk picit, és rögtön harapni lehet a friss OS illatot.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Apa azt mondta, hogy nem vagy motivált, úgyhogy most sírva könyörgök, hogy írj! :)
Azon gondolkodom, vajon az OS-os esetet hogy tudtad röhögés nélkül megállni :)
Egyáltalán, szabad ilyenkor nevetni? :)

Ajtócska írta...

Nos, az első reakcióm az lett volna, hogy sarkon fordulok, és nagyon messze szaladok. De hát a dolgokat mindig le kell reagálni, ha nem azonnal, akkor később, így hát maradtam, és inkább nem fakadtam sírva. Az igazat megvallva az action közepén ez a történet inkább ijesztő volt, mint vicces..:)