szombat, június 09, 2007

Barátok

Ez az én saram, igaziból én nem tettem eddig semmit a dolgok érdekében, szánom-bánom, majd ezután jobban ügyelek erre is. Hogy mire? Most jöttem rá, hogy Balázsnak nincsenek "barátai". Olyan ritkán járunk össze hasonló korú gyerekekkel, hogy eddig szóba sem került semmi ilyesmi téma, hogy barát, barátkozás, stb. Nem is értem, a kis nyiladozó értelmével hogy volt képes mégis megérteni ennek a szónak a jelentését, és helyesen használni a következő szituációban.

Botika (nagycsopis rokon kisfiú, Béla Papa 1. unokája) is Békáson aludt Mamáéknál. Sokat játszottak együtt, és délután Mama kocsijával elindultak horgászokat nézni a Dunára.Hátulra lett bekötve a két gyerekülés, aminek mindketten nagyon örültek.

Botika meg is jegyezte: Egymás mellett ülünk!

Balázs meg levonta a következtetést: Akkoj mi bajátok vadunk!

Nincsenek megjegyzések: