szerda, június 13, 2007

J&J babahintőpor

Azidő alatt, amíg reggel felhívtam a gyerekorvost, Balázs beillatosította a két használatban lévő szusziját. Régebben már talán írtam erről, hogy a vadiúj, tiszta szuszik nem elég finomak neki, de ha szórok rá egy pici Johnson-os babahintőport, akkor azonnal elfogadja, sőt, szereti az illatát. Hosszú ideje ez oldotta meg a szuszik mosásának és pótlásának nem egyszerű problémáját.
Nos, befejeztem a telefonálást, most Balázs jól van, csak hőemelkedése van. Szemét kamillateával mosogatom, minden ellenkezése ellenére. Kicsit bújósabb, mint máskor, reggel is jött dörgölőzve, és azt mondta: Te vad a jegjobb Anya!!:):):)
Gyanús volt nekem, hogy behúzta a szobájának ajtaját, de csak bementem, egy kilincs engem nemigen állít meg. A látványtól viszont földbe gyökerezett a lábam. Amikor benyitottam alig láttam szorgos sarjamat a levegőben lebegő hintőportól. Állt a kiságyában, és a pelenkázón lévő szusziját gyúrta épp kb. fél doboznyi babahintőporban. Aztán felém nyújtotta, hogy rázzam ki neki..
Megbeszéltük, hogy ugye emlékszik, hogy Anya mennyi hintőport szokott a szuszira szórni, és hogy ez pocséklás, és nagyon mérges vagyok rá. Mire visszaértem a porszívóval, már látszott a szoba berendezése is. Kb mint falcsiszolás után, mindent könnyű fehér por lepett, kisfiam meg úgy nézett ki, mint egy pékinas a műszak végén. Fehér volt az egész pelenkázó, az ágy egyik fele, a nagy békája, a kis plüssállatai, a szőnyeg, a padló, az éjjeliszekrény, még a fal is.
Elkezdtem porszívózni, Balázst is, meg mindent. Ez nagyon tetszett neki, szeretett volna játszani egy kicsit, de kiparancsoltam az átriumba, hogy ha segíteni akar, amit el is várok, akkor húzza fel a szandijait, és rázza ki a szusziját a kertben. Büntiből nem segíthetett becsévélni a porszittyó kábelét. Ez elszomorította, de megértette az okát. A porszívó viszont különös hangokat hallatott, remélem nem szívta tele a kis motorját babahintőporral.

Nincsenek megjegyzések: