péntek, október 27, 2006

Ma déli altatás

Alaphelyzet: Cicát, és a két Röfííít már kicsempésztem az altatnivaló állatkák közül. A kiságyban lakik most Teddy Maci, Sünike (Kis Süni), és Makk Marci Süni. Az éjjeliszekrényen alszanak kis takaróval betakarva Tigris és Csonti Kutyus.

A létszámellenőrzés után következik a szuszi-meó. Már ránézésre is meg tudja állípítani a (számomra tökéletesen egyforma) szuszik közül, hogy melyiket nem akarja. Amely szuszik így kiselejteződnek, azokkal nekem kell aludnom, mint ma megtudtam.

Lefekvéskor megpróbáltam Apával együtt én is elköszönni, és kisurranni a szobából. Amikor már nem csak hívott, hanem azt is mondogatta, hogy "Kimedek Anya után, Hoj van anya?" akkor visszamentem altatni. Megkaptam a selejtes szuszit, be kellett takaróznom nekem is, és végignézhettem, amint Balázs beköltözteti újra Tigrist és Csonti Kutyát is a kiságyba. Betakargatta és gyengéden átölelte őket.
Fogom őket, fogom őket nehod jeessenek.
Becsuk szemedet Tigjis,
(cumival a szájában még nehezebben érthető, amit mond)
Becsuk szemedet Kutus, (a szemedet szó az elejétől a végére egy oktávot emelkedik Balázs előadásában)
Becsuk szemedet Kis Süni, (némán ráz a nevetés)
Becsuk szemedet Makk Majci,
Becsuk szemedet Maci.
Itt felpattan, és pillanatok alatt felmászik a kiságyából a pelenkászó tetejére, zsákmányol egy teljesen tiszta (ezért nyilvánvalóan selejt) szuszit, és felém lengeti, hogy: Tessék, Anya!
Betakajom magamat.
Anya is betakaj magát.
Becsuk szemedet,
(és itt szépen a szemébe néz a soron következő állatkának)
Becsuk szemedet,
Becsuk szemedet,
Becsuk szemedet,
Becsuk szemedet,
CUPP
CUPP
CUPP
Elképzelésem sincs, melyik állatka kapott még puszit is, ekkorra már a két szusziba temetkezve hangtalanul röhögök.
Betakajom kezemet. Még fészkelődik egy picit, majd mozdulatlan, semmi nesz, csak a csumit csócsálja meg néha, kikukucskálok könnyesre nevetett szuszi-rejtekemből. Fekszik az ágyon, bal karjával Tigrist és Kutyust öleli, a másik oldalon egy sorba rendezve fekszik a másik három állatka. Balázs dereka, háta feneke kilóg a takaróhalomból, de a jobb kis keze gondosan be van takargatva.. (-:

Betakarom az egyik selejt szuszval, hátha feljebb jut a ranglétrán a legközelebbi besoroláskor, ha Balázs illatra tesz szert..

Nincsenek megjegyzések: