csütörtök, április 20, 2006

Balázs az éjjel kb kétszáznegyvenhatszor ébredt fel arra, hogy nem kap levegőt az orrán, és köhögnie kell. A hidegpárásító bedöglött. Bevetettem én orrszívástól orrcseppekig mindent, de hiába. Hatkor kelt fel végleg, de nem is bántam. Elegem volt már az éjszakából. Ezerrel folyik az orra, ami már piros a törölgetéstől. Azt hiszem hőemelkedése is van, mindjárt megmérem a lázát, mielőtt átmegyünk Békásra a Dédihez pihenni.

Betegség-blog folytatódik. Balázsnak már reggel fél nyolckor magas láza volt, kapott lázkúpot, lement neki, csak nyűgös volt. Fél kettőkor újabb lázkúp, mert 39 fokos a kisfiam. Háromnegyed hétkor újabb kúp, megint magas lázzal. Háromnegyed kilenc, hűtőfürdő, majdnem 39 foknál. Ha nem megy le, lázcsilla... Mindez Békáson. Anyu felajánlotta, hogy ma aludjon ott Balázs, hogy ki tudjam egyszer én is aludni magam. Estefelé jöttem el, amikor még minden rendben volt.. Most itthon izgulok.. Hogy hogy lesz ebből alvás, még nem tudom..

Nincsenek megjegyzések: