péntek, június 23, 2006

ANYA, NEM müködik, pedig BEdugtam!

Őrült hőség van, felcipeltem a nagy ventillátort is a pincéből, elvileg tud az levegőt is hűteni, csak valamelyik rekeszébe jégkockát kell tenni.. Balázst annyira izgatta a levegőáramlat, meg az, hogy hatalma van felette (hagytam neki,hogy szabadon kapcsolgassa), hogy állandóan a gép előtt áll és csipogtatja. Adtam is rá egy mellényt, mert nagyon elhűlt a kis mellkasa, pocakja. Aztán elszaladt mással játszani, mellény le, no most megint visszajött, mellény fel, és le, és fel, és megint le és akkor meguntam, és kihúztam a ventillátort a konektorból. Kapcsolgatta bőszen, kérdezgette, hogy miért nem zúg most, én meg azt feletem neki, hogy mert nincs bedugva. Láttam rajta gondolkodott, körül is nézett, és rátalált egy kimustrált billentyűzetre, amit azért adtunk oda neki, hogy ő is tudjon min "gépelni". Fogta a billentyűzet kábelét, és bedugta a ventillátor alján lévő vízgyűjtőrekesz kupakja mellé. Mikor így sem akart zúgni a ventillátor, hozzám fordult, és megkérdezte, hogy ANYA, NEM müködik, pedig BEdugtam, mi lehet a baj?

Nincsenek megjegyzések: