hétfő, június 12, 2006

Pancsoló kissrác



Amint elment a villanyszerelő bácsi, (aki amúgy nagy apropó volt, mert teherautóval érkezett, és beállt az udvarunkra vele) felfújtuk a mini-medencét. Balázs boldogan kezelte a slagot, és töltötte fel a mini-medencét és teljes környékét hidegvízzel.
Mindeközben én lavórral hordtam bele bentről a melegvizet. Ma már tudom, valamit ki kell találnunk, és máshogy megoldanunk a melegvizes részét a dolognak, mert nagyon fáj a hátam.
Először Balázst állítottam bele, egy kis gatyácskában. Valami miatt eleve utálja a gatyácskát, alig hagyta magára adni (pedig cuki Micimackós). Amikor meg vizes lett, és csurgott-csepegett belőle a víz minden gugolás után, az nagyon zavarta. Megunta a szitával való halfogást, és kikéretzkedett.
Legközelebb már én is a hullámok közé vetettem magam. Rúgtuk a vizet, meg csapkodtuk, meg hasítottam Balázzsal a vizet. Kergetőztünk is, birkóztunk is, alig akart kiszállni, pedig már eléggé ráncos volt a kis talpán a bőr. No meg ideje volt már felmelegedni egy kicsit, megszáradni, stb.

Nincsenek megjegyzések: