csütörtök, június 22, 2006

Sünik

Balázs továbbra ia nagyon rosszcsont, naponta direkt kiönti a poharából a vizet, vagy a cicák vizét, vagy a bögréből a kakaóját.
Az orrocskája továbbra is folyik, továbbra is nagyon meleg van, még estefelé is akár 30 fok is van a nappalinkban, továbbra is hisztis a kincsem.

Teregetés közben találtunk a pincében egy doboz mindenféle nagyságú és anyagú Sünit. Én reménytelen sünigyűjtő vagyok. Reménytelen, hogy egyszer is abbahagyjam a sünigyűjtést, és az is reménytelen, hogy mindet megkapjam, amit csak meglátok, és megszeretek.
Kiraktuk sorba a szőnyegre a sok sünit, és én elmsoroltam a nevüket Balázsnak: Karim Süni, Sünike, Pocak(POCI), Sünmama(MAMA), Sünbaba(BABA), Szupersüni(SUPEJ), Gagyisuni másnéven Torzonborz(TOJ), Nózi(OJJ), Tüske(SÜJTE), Gyepsüni(GYEP), Gurisüni(GUI), Terméssüni, Hűtősüni, Sünpárna, és Kerámiasüni. Az utolsó két sünit nem adtam a kezébe, Sünpárnából kiáll vagy 30 gombostű, Kerámiasüni meg törékeny. Másnapra már tudta majdnem az összes sünim nevét, ld. zárójelek!

Nincsenek megjegyzések: