kedd, június 13, 2006

BÉKA mondja BE-KE-KE, VB és Anyád!

Megkérdeztem Balázst, mit látott a tóparton Mamával. Sündörgés, somolygás, huncutkázás, és kinyögte, hogy "BÉKÁ"!
Amikor megkérdeztem, hogy és mit mondott a béka, mondta, hogy "BE-KE-KE".
Ezt elmeséltük Dédinek is, meg itthon Apának is, sőt, villanyoltás után még vagy öt percig gyakorolgatta ezeket a szavakat.

Mivel egyre több szót tud, egyre nehezebb kideríteni (ráérezni), hogy az adott pillanatban melyik általa ismert szó első szótagjával próbálkozik. Az újdonsült Mamutra (elefánt?) mutatva pl először közli, hogy "NÉNI"től kapta, aztán, hogy az illető néni neve mellesleg "DE"ni, és ezek után hozzáteszi, hogy szerinte ez egy "MAMMU", nem pedig elefánt, amit nem is tudna még kimondani sem.

Ma a fiamból Brazil focidrukker lett. Béla-Papa hazaállított egy kúl zöld-sárga ujjatlan Brazil focimezzel, amihez még fürdőnaci is volt. Igazán cuki lehet benne Balázs, holnap megpróbálom ráadni.

Vigyáznunk kell, mit mondunk a gyerek előtt, ami megtetszik neki, azt azonnal ismétli.. Öcsém (Marci-keresztapa) hívta Mamát mobilon, és mivel láttam, hogy anyu kint van a kertben Balázzsal, felvettem helyette, és kivittem neki. Közben mókásan elanyázgattunk, csak úgy poénból, de amint közel értem, Balázs már ismételte is.. Vagy csak engem hívott??? Most már nem tudom...

Nincsenek megjegyzések: